Stalling in Hangar 63 ? Veelgestelde vragen

FAQ's

Hieronder vindt u een overzicht terug van de meest gestelde vragen over stalling:

Kan ik zelf de periode van de stalling kiezen?

Ja. Wij werken standaard met jaarcontracten die stilzwijgend verlengd worden, maar ook de zomer,- winter-, of vakantiestalling van uw oldtimer, auto, motor of boot is mogelijk.

Kan ik altijd binnen in de stallingsruimte?

Neen. Om veiligheidsredenen moet u via onze onlineagenda een afspraak maken om uw voertuig op te halen of terug te brengen. Zonder de begeleiding van een bevoegde persoon is niemand toegelaten in de stallingsruimtes.

Hoelang op voorhand moet ik een afspraak maken om mijn voertuig op te halen of terug te brengen?

Wij vragen u om 24 uur op voorhand een afspraak via de onlineagenda vast te leggen. Om praktische redenen vragen wij u om de afspraken voor het weekend uiterlijk op vrijdagavond te maken.

Mag ik een ander voertuig in de stallingsruimte plaatsen als ik mijn gestalde voertuig kom ophalen?

Ja, dat is geen enkel probleem. Wij vragen u wel om ons te verwittigen als u dat wilt doen.

Is mijn voertuig verzekerd tegen schade?

In principe is de stalling volledig op eigen risico. Hangar 63 heeft wel een verzekering brand- en stormschade voor het gebouw en een verzekering BA uitbating, BA na levering en BA toevertrouwd voorwerp van 125.000 euro per schadegeval.

Welke verzekeringen moet ik afsluiten als ik mijn voertuig bij Hangar 63 wil stallen?

U moet voor de aangenomen waarde van uw voertuig (via taxatierapport) een verzekering voor uw voertuig afsluiten, ofwel via Hangar 63, ofwel hebt u een eigen omniumverzekering ofwel via afstand van verhaal. De details daarover zijn opgenomen in het huurcontract.

Zijn de huurprijzen inclusief btw?

Ja, al onze prijzen zijn inclusief btw (21 %).

Hebt u een specifieke vraag waarop u het antwoord niet vindt?

Contacteer ons